سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تا انتخابات یک یا حسین دیگر

 

                   بسم الله الرحمن الرحیم

               من یتوکل علی الله فهو حسبه

با سلام خدمت شما دوستان  

دکتر احمدی نژاد با توکل بر خدا قدم درعرصه خدمت گذاشت و با تکیه بر خدا و نه بر پول و تبلیغات سنگین و روز به روز بر محبوبیت این مر مخلص افزایش یافت و ان شا الله به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود .

 متن زیر از وبلاگ طلبه نسل سه انتخاب شده

 

ü      در گزارشی به رئیس جمهوری نوشته شده بود: «وقتی دکتر احمدی نژاد در مناطق شهرداری با مردم ملاقات می کند، گویا یک قدیس آمده است؛ مردم او را در برمی گیرند و به سر و رویش دست  می کشند...» آقای خاتمی در حاشیه نامه نوشتند:«قابل توجه دوستان دوم خردادی که سال ها شهرداری تهران را در اختیار داشتند، شما چه کردید؟»

من به تو اقتدا می کنم دکتر

ü      برای اجلاس شهرداران کلانشهرهای جهان از مسئولان عالی رتبه نظام اجازه سفر گرفت و در آنجا فقط سخنرانی کرد و برگشت. رئیس اجلاس که شهردار مسکو بود در جمع بندی این اجلاس گفت: «سخنان همه برای ما تکراری بود و فقط سخنان دکتر احمدی نژاد بود که برای ما تازگی داشت.»

ü      سال گذشته و در یک شب بارانی دکتر احمدی نژاد  (استاد دانشگاه و شهردار تهران) در حالی که عازم منزل بود با آب گرفتگی جوی آب مواجه می شود، از خودروی قدیمی مدل 53  پیاده می شود، آستین ها را بالا  می زند و با دست گل و لای ها را از  کانال ها بیرون می کشد.

ü      حقوق شهردار تهران ماهیانه دو میلیون تومان است که دکتر احمدی نژاد  از روز اول خدمت در شهرداری تهران، هیچ حقوقی دریافت نکرده و زندگی خود را از طریق تدریس در دانشگاه می گذراند

ü      دکتر احمدی نژاد پس از شهردار شدن، دریافت سود عوارض شهرداری از مردم را به دلیل ربا بودن آن، متوقف کرد. دکتر می گوید: «نمی خواستیم اسلام را با حرام جلو ببریم».

ü      ۲۷ سال است که در یک منزل یک طبقه در محله نارمک خیابان تهران نو سکونت دارد، پس از شهردار شدن هم حاضر به زندگی در منزل متعلق   به شهرداری که  پنج میلیارد تومان قیمت گذاری شده است، نشد. دکتر  می گوید: «بیچارگی و ذلت مسلمین از زمانی شروع شد که سردمداران آنان کاخ نشین شدند.»

ü      او  ناهار را از منزل می آورد، خودش می گوید:«چه لزومی دارد  هر روز  سفره هشت رنگ در شهرداری پهن شود آن هم با پول مردم.» 

ü      حرف های دکتر هم شنیدنی است؛ او می گوید:

ü      بهانه می آورند  که  دست دولت  برای  حل مشکلات مردم خالی است، اگر دولت پول ندارد سازمان ها و  شرکت های دولتی هزینه برج های ده ها میلیارد تومانی را از کجا تامین می کنند؟!

ü      هیچ حرص و ولعی برای به دست آوردن مسئولیت نداریم. در مسیر انتخابات هم آرامیم، دنبال هزینه کردن نیستیم. اگر یک نفر با دست خودش چیزی بنویسد و پشت شیشه مغازه اش بچسباند، چون از وجود بر می آید، در عالم اثر دارد و از هزاران پوستر رنگی بزرگ بیشتر اثر می گذارد

ü      پیشرفت کشور به تعداد سدها و پل ها نیست، به انسان هایی است که می توانند سد، پل و کارخانه بسازند.

ü      جوانان، ریاگریزند نه  دین گریز. آنها از کسانی که به نام دین، خلاف آن را عمل می کنند، بیزارند.

ü      ضمیمه ها:

۱.آخرین فیلم انتخاباتی دکتر احمدی نژاد: چهارشنبه ساعت ۱۹:۴۵ شبکه اول

۲. گروه دکتر احمدی نژاد در یاهو