سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرسشی از دکتر محمود احمدی نژاد پیرامون ریاست جمهوری

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا حسن المجتبی

سلام علیکم

در ابتدا می خواستم نظرتون را درباره مارک زیر بدونم

چون در حال طراحی مارکی برای هیئت هستیم

 https://www.sharemation.com/yahassanmojtaba/arm01.jpg?uniq=kucqlx

در تعطیلات بودم شنیدم که دکتر احمدی نژاد سایت زدند پس بلافاصله وارد سایت شدم و پس از مروری در سایت تصمیم گرفتم سوالاتم را از ایشون پیرامون ریاست جمهوری بپرسم

پرسش و پاسخ :

 

فرستنده : حسن کهریزی

hassan_kahrizy@hotmail.com : آدرس الکترونیکی:

برنامه های شما ۱۳۸۴/۱/۱۰

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت شما و تشکز از زحمات شما در شهرداری تهران چند سوال از خدمت شما داشتم

برنامه های شما برای مبارزه با فساد و فحشا در جامعه چیست؟
برنامه های شما برای ایجاد اشتغال برای جوانان چیست؟
برنامه های شما برای مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی چیست؟
نظر شما درباره منتقدین شما چیست و آیا منتقدین را ترد می کنید و یا از نظرات آنها استفاده می کنید؟
نظر شما درباره دکتر حسن عباسی چیست و آیا شما باش مشورت افراد کارشناس و متعهدی مثل ایشان استفاده خواهید کرد؟
با تشکر
التماس دعا

 

پاسخ دکتر احمدی نژاد : اگر احکام اسلامی به درستی اجرا شود ریشه بسیاری از مشکلات و از جمله فساد و فحشا خشکانده خواهدشد. اگر از پتانسیل‌های بالقوه کشور در جهت ایجاد اشتغال مفید و مولد برای جوانان بهره‌گرفته شود و نرخ فاجعه آفرین بیکاری فعلی کاهش یابد رقم قابل ملاحظه‌ای از معظلات موجود کاسته می شود، موضوع دیگر این که وظیفه حاکمان ایجاد فضای بانشاط با استفاده از ترویج تفریحات سالم در جامعه است، به عنوان مثال تعیین مکانهایی برای برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در سال جاری از طرف شهرداری تهران مورد کوچکی از برنامه‌های بسیار بزرگی است که میتوان برای ایجاد روحیه نشاط در مردم انجام داد.
برای ایجاد اشتغال مناسب شأن جوانان این مرز و بوم کارهای بسیاری قابل انجام است، برای موفقیت در این راه ابتدا باید فضای کسب و کار مناسب را از طریق تدوین قوانین مورد نیاز درجهت ایجاد رابطه منطقی بین کارگر و کارفرما انجام داد، از طرف دیگر اکنون بیش از 80 درصد اقتصاد کشور درسیطره دولت است، که با بهره‌وری بسیار پائینی در بسیاری از بخشها روبروست این بهره‌وری پایین ظرفیت‌های خالی زیادی را در اقتصاد کشور برجا نهاده است.
براین اعتقادم که فعالیت دولت باید محدود به کارهای حاکمیتی شود و امور تصدیگری را به بخش‌های خصوصی و تعاونی واگذار نماید با این کار ظرفیت وسیعی ایجاد خواهد شد که در آن علاوه بر افزایش رشد اقتصادی و رفاه عمومی اشتغال قابل توجهی نیز بوجود می آید. نکته‌ی مهمتر که باید به آن اشاره نمود این است که ایران با اینهمه مواد معدنی با ارزش متاسفانه سهم عمده صادراتش صدور مواد اولیه است، این خام فروشی فرصت‌های زیادی را از کشور خواهد گرفت لذا با ایجاد صنایع مکمل باید در جهت ایجاد ارزش افزوده این مواد تلاش شود، این فراروی محصول و ایجاد ارزش افزوده علاوه بر آن که درآمد کشور را به صورت تصاعدی افزایش می‌دهد فرصت‌های شغلی بسیاری را نیز ایجاد خواهد نمود. پتروشیمی و صنایع غذایی نمونه کوچکی است از این موارد.
انتقاد سازنده و دلسوزانه هدیه‌ای است که از طرف منتقدان به فرد داده می‌شود، بی شک هر انسان منصفی در مقابل نقد سازنده جبهه نخواهدگرفت، اعتقادم بر این است که باید به شیوه‌ی معصومین(ع) باب انتقاد از خود را بازگذاشت تا از خواسته‌های مردمی وضعف‌های کار خود مطلع شد.
مدیری که برای اعتلای نظامش تلاش می‌کند باید از نظرات افراد کاردان ومتعهد بهره مند گردد.

 

http://www.mardomyar.com